سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید قرص سایتوتک اصل

خرید قرص سایتوتک اصل 

خرید قرص سایتوتک به صورت قانونی باید به داروخانه زنان و زایمان مراجعه کنید. نحوه خرید دقیق آن در زیر توضیح داده شده است. علاوه بر دارخانه به صورت اینترنتی و ناصر خسرو نیز می توانید این قرص را پیدا کنید اما توجه داشته باشید نباید به هر کسی اعتماد کنید. سایتوتک در سه ماهه اول بارداری باعث سقط جنین می شود و قبلا برای درمان زخم معده مورد استفاده واقع میشد

خرید قرص سقط جنین

نحوه خرید قرص سقط جنین از داروخانه

اگر قصد خرید قرص سقط جنین سایتوتک به صورت قانونی و ازداروخانه دارید، طبق اصول توضیح داده شده عمل کنید. اول این که هیچ داروخانه ای در سطح شهر این قرص سایتوتک را ندارد. فقط و فقط باید به باید به داروخانه بیمارستان های زنان و زایمان مراجعه کنید. چرا که داروخانه 13 آبان و داروخانه هلال احمر هم امکان خرید قرص سقط جنین سایتوتک وجود ندارد. نکته قابل ذکر این است که قرص سقط جنین سایتوتک در داروخانه دیگر بیمارستان ها نیز پیدا نمی شود. تنها راه ممکن برای خرید قرص سقط جنین سایتوتک (میزوپرستول) در داروخانه بیمارستان های زنان و زایمان با ارائه مدارکی هم چون:

خرید قرص سقط جنین از داروخانه

نسخه توسط پزشک متخصص (دکتر باید متخصص زنان و زایمان در همان بیمارستان باشد)

  • دو عدد سونوگرافی در روز و مکان مختلف
  • ارائه مدرک شناسایی با کپی آن

با ارائه مادرک فوق به داروخانه زنان و زایمان می توانید قرص سقط جنین سایتوتک را دریافت کنید.

 

مصرف قرص سایتوتک

مصرف حداکثر 600 میکروگرم قرص سایتوتک به‌صورت واژینال و یا 800 گرم آن به‌صورت غذایی تا 95 درصد باعث سقط جنین در 3 ماهه اول بارداری می شود.

خرید قرص سایتوتک در داروخانه

 

 

مصرف سایتوتک به صورت واژینال

  1.  ادرار کنید و آنگاه دست ها را بشویید.
  2. دراز بکشید. با انگشت چهار قرص را در درون واژن قرار دهید: ضروری نیست که قرص‌ها در محل خاصی قرار بگیرند، فقط تا آنجا که انگشتان با انها در ارتباط میباشند کافی هست.
  3.  به مدت 30 دقیقه دراز بکشید.

قرص برای سقط جنین

 

 

مصرف سایتوتک زیر زبانی

  1. مقداری آب بنوشید تا دهانتان خیس شود. چهار قرص را بین گونه ها و دندان های پایین قرار دهید «2 قرص در هر طرف».
  2.  قرص‌ها رابه مدت 30 دقیقه دراین حالت نگهدارید. قرص‌ها با حل شدن مقدور هست دهان شما را خشک کنند یا طعم گچی به دهان شما بدهند. در مدت این 30 دقیقه از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.
  3. بعد از 30 دقیقه، با آب باقیمانده قرص‌ها در دهان را سرو کنید.

طریقه مصرف قرص سایتوتک 

 

هنگام سقط جنین با سایتوتک چیکار کنیم؟

  • مصرف زیاد مایعات
  • سیگار و الکل مصرف نشود.
  • مصرف غذای سبک و راحت هضم
  • استراحت

 

بعد از سقط جنین چیکار کنیم؟

  • حداقل دو هفته مقاربت نداشته باشید
  •  بعد دو هفته سونوگرافی جهت تایید بگیرید.
  • کار سنگین انجام ندهید.
  • ممکن است کمی افسرده شوید به همین دلیل با افراد قابل اعتماد و خوشبین مشورت و دردودل کنید
  • کار های سنگین انجام ندهید

 

بعد از مصرف قرص سایتوتک چه اتفاقی می افتد؟

  1. بعد از 2 ساعت از مصرف قرص سایتوتک درد شکم شروع می شود. که جهت کاهش درد می توان از قرص ژلوفن یا هیوسین استفاده کرد.
  2. امکان اسهال و استفراغ نیز وجود دارد که سریع از بین می رود.
  3. تب و لرز مشابه سرما خوردگی بروز می کند. که پس از مدت کوتاهیی از بین می رود.
  4. بعد از تب و لرز خون ریزی در واژن شروع می شود که پس از خونریزی سقط جنین اتفاق می افتد.

نکته: اگر خونریزی بیش حد بود. حتما به متخصص و دکتر اطلاع دهید. و توجه داشته باشید نباید بیش از یک هفته طول بکشد.

خونریزی در سقط جنین به این شکل است: دفع لخته های خون بصورت ناگهانی یا ذره ذره که باعث افت فشار خون می شود.

 

نکات در مورد قرص سایتوتک

اگر خونریزی به مدت 48 ساعت رخ ندهد، باید دوز سایتوتک تکرار شود.

خونریزی معمولا سنگین تر از پریودی است و به طور کلی همراه با گرفتگی شدید است.

طبیعی است که گذر لخته های خون و بافت مشاهده می شود.

خونریزی شدید و گرفتگی عضلات معمولا حدود 4 ساعت طول می کشد.

Cytotec 200mcg Tablets

از کجا بفهمم سایتوتک عمل کرده است؟

درصد موفقیت قرص سقط سایتوتک بین 80 تا 90 درصد می باشد. در حالی که استفاده ترکیبی از میفپریستون – سایتوتک می‌تواند تا حدود 93 درصد کارآمد باشد. البته قرص میفپریستون چون فقط جهت سقط به کار برده می شود در ایران زیاد در دسترس نیست و بیشتر قرص میزوپروستول در دردسترس است.

البته عوامل زیادی بر اثر بخشی این قرص موثر هستند؛ مانند سن بارداری، دوز دارو، برند دارو و حتی اینکه آیا اولین بارداری است یا خیر. میزان اثربخشی سایتوتک به ازای هر هفته از بارداری کم می‌شود. در واقع سایتوتک تا سه ماهه اول بارداری کارایی دارد و جواب می‌دهد؛ اما بهترین زمان استفاده از قرص سقط جنین سایتوتک تا هفته دهم بارداری است.

در مورد احتمال زنده ماندن جنین بعد از مصرف قرص سایتوتک نیز باید بگوییم که اگر این قرص را در بهترین زمان اثرگذاری مصرف کنید، احتمال زنده ماندن جنین بسیار بعید است.  هر صورت باید بدانید که مصرف ناموفق سایتوتک برای ختم بارداری می‌تواند منجر به آنومالی و ناهنجاری‌های جنینی مختلف شود که شایع‌ترین آن سندرم Mobius است. سندرم Mobius مربوط به عدم تکامل اعصاب مغزی 6 و 7 بوده و منجر به پارگی صورت و اختلال در حرکت چشم‌ها می‌شود.
در صورتی که سایتوتک به درستی مصرف شود به ندرت ممکن است باعث سقط نشود. اگر با مراجعه به پزشک و سونوگرافی متوجه شدیدن هنوز سقط به درستی انجام نشده است باید از کورتاژ و ساکشن جهت سقط استفاده شود.

 

سونوگرافی بعد از سقط جنین

شما باید تا 1هفته بعد از سقط جنین سونوگرافی را مجدد تکرار کنید تا از سقط کامل اطمینان حاصل کنید. وباز یاداوری میکنم دربعضی موارد با این داروها سقط کامل صورت نمیگیرد و ممکن است شما مجبور به کورتاژ یا ساکشن شوید. چون باقی ماندن بقایای جفتی اجتناب ناپذیراست. وابن بقایای جفتی ممکن است باعث عفونت رحمی یا خونریزی منجر به مرگ شود.

 

قرص سقط جنین و حاملگی خارج از رحم

در مواردی که حاملگی شما خارج از رحم باشد پس تا وقتی جواب ازمایش خون شما مثبت شد سریع اقدام به تهییه دارو نکنید چون استفاده از داروهای سقط جنین ممکن است باعث پارگی لوله رحم یا دهانه رحمی که نطفه به آن چسبیده میشود ومنجر به فوت شما می شود.

سقط جنین با قرص میزوپروستول

 

اگر بعد از مصرف سایتوتک خون ریزی شروع نشد چیکار کنیم؟

گاهی با مصرف یک دوره از قرص های سایتوتک خونریزی شروع نمیشود وباید مجددا بعد از 3روز دارو را تکرار کرد. هرگز خودسرانه شیاف میزوپروستول یا امپول استفاده نکنید چون شما با عوارض ان اشنا نیستید حتی بسیاری مواقع خانمها دچار یک خونریزی کاذب میشوند در صورتیکه هنوز ساک حاملگی در رحم وجود دارد.

 

مصرف قرص سقط جنین در خانم های سابقه سزارین؟

در خانمهایی که سابقه سزارین دارند به هیچ عنوان خودسرانه استفاده نکنند چون احتمال پارگی رحم وجود دارد که بایستی حتما تحت نظر پزشک از این قرصها استفاده کنند. ولی معمولا در 8 تا 12 ساعت اول پس از مصرف قرصها جنین سقط می شود.

 

اگر قرص سایتوتک عمل نکند؟

قرص سایتوتک همیشه کار نمی کند و وقتی اثر نکند ، عموماً باید سقط کورتاژانجام دهید. زیرا سایتوتک در کودک متولد نشده تأثیر دارد باعث نقص هنگام تولد شود.

 

آیا قرص سایتوتک باعث مرگ می شود؟

مصرف بیش از اندازه سایتوتک خطرناک است. ممکن است باعث مرگ شود. پس در مصرف سایتوتک هوشیار باشید و طبق دستور پزشک آن را مصرف کنید.

سقط جنین در دختران باکره با قرص سایتوتک

احتمال حاملگی دختر مجرد در صورت فراهم بودن شرایط می تواند رخ دهد. در پاسخ به این سوال که آیا دختران باکره هم باردار می شوند باید بگوییم بله. در صورتی که منی به واژن راه پیدا کند، احتمال بارداری وجود خواهد داشت.

نحوه سقط جنین در دختران باکره باید در همان هفته های اول بارداری سقط شود. و همچنین سایتوتک به صورت زیر زبانی مصرف شود و به صورت واژینال مصرف نشود چرا که باعث مصرف واژینال ممکن است باعث از بین رفتن بکارت شود. بعد از سقط جهت بررسی بکارت می توانید به پزشک مراجعه کنید.

misoprostol

 

سقط جنین با سایتوتک

در دواخر سال 1980 میلادی با ساخت قرص سقط جنین میزوپروستول میلیون ها زن در سرار دنیا با خیال راحت به بارداری خود خاتمه می دادند. تحقیقات نشان داده است مصرف 200 میلیگرم میفپرستون در کنار 600 تا 800 میلیگرم میزوپروستول 95 تا 98 درصد باعث سقط جنین می شود. این قرص هم در مراکز درمانی و هم درخانه می تواند مصرف شود. و جایگزین روش های مانند اتساع و کورتاژ می باشد.

از انجا که میفپروستون مستقیم برای سقط جنین استفاده می شود. در اکثر کشور ها غیر مجاز است. اما میزوپروستول چون برای زخم معده نیز استفاده می شود. در اکثر کشور ها یافت می شود. مصرف میزوپروستول به تنهایی تا 86 درصد باعث سقط جنین می شود.

Cytotec for Abortion

 

اگر همسرم بدون اجازه من بچه چند ماهه من را با خوردن قرص سایتوتک سقط کند می توانم از آن شکایت کنم؟

بله ولی نتیجه ان قطعی نیست. همچنین بهتر از روابط و مشکلات زناشویی و خانوادگی را به دادگاه نکشانید و دوستانه حل کنید.

Cytotec - Uses, Side Effects

آیا پس از دو ماه از سقط جنین پزشک قانونی متوجه علت سقط می شود؟ که طببعی بوده یا از دارو سقط استفاده شده؟

با توجه به امکانات و تجهیزات موجود بله قابل تشخیص است.

How to use Cytotec